Дизель

Показано 1–24 із 145

Яку оливу заливати в дизельний ДВС?

Дизельні ДВС для стабільної роботи потребують якісної, високовязкісну оливу або чисто синтетичну оливу. Внаслідок того, що пальне в таких ДВС згорає при значно більш високому рівні стиснення, ніж в бензинових ДВС, олива для дизеля зобов’язана переносити великий тиск. Значна маса останніх дизельних моторів радять 15W-40, так як воно більш в’язке і краще.

Вас може зацікавити моторна олива 5W/40, 10W/40, 10W/60, 15W/40.

Переваги синтетичної оливи

Синтетичні оливи можуть бути використані в дизельному двигуні. Синтетична олива 5W-40 може використовуватися в більшості нових двигунів з еквівалентними або кращими результатами, ніж звичайна олива 15W-40. Синтетичні оливи дорожче, але забезпечують додатковий захист від зносу двигуна.

Синтетичні оливи можуть значно знизити температуру вихлопних газів (EGT) в дизелі. Нижча EGT означає, що двигун може працювати з максимальною ефективністю і створювати менше тепла, що може зменшити пошкодження і знос важливих частин двигуна. Нормальна робоча температура для дизеля повинна становити близько 500 градусів, підвищуючись до 1000 градусів при прискоренні.

Купити дизельну оливу на Eurolub.ua

Дизельна олива використовується для змащування поршнів, так як вони виштовхуються в камеру згоряння і повертаються вниз в картер. Дизельні двигуни зазвичай обертаються з меншою швидкістю, ніж бензинові, але створюють більший тиск. Більш важкі дизельні моторні оливи служать довше і можуть витримувати навантаження, створювану дизельним двигуном.

На нашому сайті ви зможете знайти великий асортимент олив для дизельних двигунів, відфільтрувавши, наприклад, по потрібної вам в’язкості:

  • 0W / 16
  • 0W / 20
  • 0W / 30
  • 0W / 40
  • 5W / 20
  • 5W / 30
  • 5W / 40
  • 10W / 40
  • 15W / 40

Інтервали заміни оливи для дизеля

Інтервали заміни оливи для дизельних двигунів значно різняться. Найкраще просто прочитати керівництво до авто і виконувати його вказівки. Більшість дизельних двигунів повинні міняти оливу кожні 4800 км, якщо ви використовуєте стандартну оливу, і кожні 8000-9000 км, якщо ви використовуєте повністю синтетична оливу.

Іноді цей інтервал може бути збільшений до 10 000 км, якщо ви використовуєте синтетичну оливу найвищої якості, розроблену спеціально для дизельних двигунів. Але ці інтервали доведеться скоротити приблизно на тисячу км, якщо ви кожен день їздите в важких умовах. Завжди пам’ятайте – краще замінити оливу заздалегідь, ніж відкласти це і нарватися на безліч ризиків.

Чому олива в дизельних двигунах стає чорною?

Простіше кажучи, це сажа, яку дизельні двигуни виробляють на значно вищому рівні, ніж їх газоспалюючі аналоги. Сажа надходить в масляний піддон з камери згоряння через зазор в поршневих кільцях, і для повороту оливи потрібно дуже мало сажі, з якої знайомі всі чорнильні дизельні механіки. Адепт Апе навіть обговорює, як олива, що залишилася в двигуні під час заміни оливи (яке може досягати цілого галона), негайно забруднить свіжу оливу і за кілька хвилин почорніє.

Чорний колір не означає, що олива зіпсована, оскільки частинки сажі незначні і не перешкоджають змащує властивостям оливи, поки концентрації не досягнуть дуже високих рівнів, і в цей час ви можете почати бачити знижений тиск оливи.