Газ

Відображаються усі з 2 результатів

Класифікація газомоторних олив

Як тільки ви встановлюєте ГБО на свій автомобіль вас відразу ж відвідує питання: яку ж оливу для двигунів на газі лити? Чи є така олива? Які стандарти у даних мастил?

Не існує галузевих стандартів, щоб класифікувати оливу для двигунів на газі, тому немає також ніяких затверджених випробувань для оцінки їх ефективності.

Під час відсутності цієї виробники газових двигунів, зокрема, встановлюють деякі вимоги, які широко варіюються і які схвалюють оливу тільки після проведення польових випробувань.

Під час проведення випробувань зазвичай потрібен повний контроль олив і двигуна, а також перевірка двигуна (зазвичай одного або двох циліндрів) після завершення зазначених випробувань.

Вас може зацікавити моторна олива 0W/16, 0W/20, 0W/30.

Проте, існує критерій відбору, заснований на зольності мастильних матеріалів, відповідно до регламенту ASTM D-874, згідно з яким оливи класифікуються за різними категоріями:

  • Немає золи <0,1%;
  • Низька зольність 0,1 – 0,5%;
  • Середня зольність 0,5 – 1%;
  • Висока зольність> 1%.

Для двотактних двигунів рекомендується використовувати беззольну оливу. Однак для чотиритактних двигунів слід використовувати продукти з низьким або середнім вмістом золи, щоб запобігти знос і нейтралізувати утворилися кислотні сполуки.

У деяких випадках використання спеціальних миючих засобів та інгібіторів корозії необхідно для звалищних газів.

Яку оливу лити при наступній заміні оливи в двигуні на газу?

Загальне правило при виборі моторної оливи для ДВС – давати перевагу характеристикам, зазначеним в завоскіх рекомендаціях щодо використання авто. Мається на увазі класи в’язкості по SAE, властивості API або ACEA і номер схвалення виробника транспортного засобу. У той же час ці припущення враховують роботу бензинових і дизельних двигунів, але не беруть до уваги ситуацію, коли встановлено обладнання газобалонних ДВС, які працюють на зрідженому газі.

Виробники автомобілів рекомендують навіть з модифікаціями двохпаливної силової установки – бензинової або газової – моторну оливу для двигуна внутрішнього згоряння, таким чином дані мотори розроблені для роботи з цим паливом.

Якщо ГБО був встановлений за межами заводу, а інструкція по експлуатації не містить заводських рекомендацій щодо вибору оливу, легше слідувати вимогам виробника для встановленого послідовно бензинового двигуна, т. Е. В’язкість, технічні характеристики і інтервал заміни масла не змінюються. Якщо це можливо, ви можете розглянути співвідношення бензинового двигуна.

Спеціальні оливи для автомобілів з ГБО

Використовуючи спеціальні моторні мастила для автомобілів з ГБО, ви точно будете впевнені в справній роботі свого автомобіля. Такі масла легко нейтралізують такі негативні чинники, як підвищений нагар або утворення сажі і лаків.

Оливи для газових ДВЗ є частиною асортименту Eurolub. Власники автомобілів отримують можливість знайти підходяще змазують речовина з різними класами в’язкості, які мають найбільший попит в Україні.