Гібридний

Показано 1–24 із 131

Eurolub – німецький виробник моторних олив для гібридних автомобілів номер 1 в Україні!

Гібридні автомобілі сьогодні вже добре знайомі середньому споживачеві. З першим виробничим гібридом, який був представлений в США в 1999 році, в даний час існує суспільне розуміння того, що гібридні автомобілі – це “безпечні” для навколишнього середовища автомобілі. Але в суспільстві менше знають про те, як саме працюють дані авто, трансмісії яких типів в них задіяні і який вплив на це все має моторну оливу для гібридних двигунів.

Вас може зацікавити моторна олива 0W/16, 0W/20, 0W/30.

Яку оливу лити в гібридний двигун?

Технічні фахівці Eurolub безперебійно роблять численні тестування на підтримку гібридів. Моторна олива для гібридних двигунів Eurolub зарекомендувало себе відмінним захисником від негативних відкладень підвищеного зносу ДВС, а також шламу.

За характеристиками, олива Eurolub дуже схожа з оливою для гібридних двигунів тойота. Це мастило 0W / 20 і специфікації на 100% підходять не тільки для Toyota Prius, а й інших гібридів Toyota.

Які переваги гібридної синтетичної моторної оливи Eurolub?

  • Обеспечивание оптимальної енергоефективності та продуктивності для гібридних двигунів;
  • Моторна олива з низькою в’язкістю, що забезпечує поліпшену економію палива і неперевершений захист від зношування;
  • Забезпечує більш швидкий потік при низьких температурах для полегшення холодного запуску;
  • Відмінний контроль летючості для зниження витрати оливи.

Ефективна функція і дизайн: як працюють гібриди

Гібридний автотранспорт визначається його здатністю використовувати більше одного джерела енергії для руху; електрика найбільше використовується допоміжним джерелом енергії в гібридах.

Задіюючи електрику, гібридний двигун менше покладається на традиційні викопні види палива, збільшує кілометри на літр і знижує шкідливі викиди. Сучасні гібридні автомобілі використовують три основних елементи: двигун внутрішнього згоряння, електродвигун і акумулятор.

Серія – електродвигун виробляє енергію для коліс, отримуючи електроенергію від акумуляторної батареї або генератора, що працює від двигуна внутрішнього згоряння.

Паралельно – електродвигун і двигун внутрішнього згоряння працюють разом для вироблення енергії на колеса.

Послідовно-паралельний – електродвигун або двигун внутрішнього згоряння можуть незалежно генерувати потужність для коліс.