Ралі Чумацький шлях цьогоріч запам’яталось аномальною спекою. Пілотам довелось боротись не лише з крутими поворотами, але й з перегріванням. Температура у салоні авто може легко підійматися до 50°C. При цьому екіпажу потрібно показати результат.
Але не лише пілотам доводиться протистояти спеці. Двигун теж не має підвести. Траса у Херсоні насичена крутими поворотами, на яких швидкості у машини значно менші ніж на прямих ділянках, а навантаження на двигун — максимальне.
Моторна олива, як і пілоти, має витримати температурне навантаження і працювати навіть у найекстремальніших умовах.
Через надмірну спеку під час перегонів у Херсоні двигун сильно нагрівався. Наша команда відстежувала температуру оливи після кожного заїзду. Eurolub показував стабільний результат: температура оливи в спортивному авто не перевищувала позначку у 136°C під час усього змагання.
Після перегонів, а це майже 120 км спеціальних ділянок та додатково 100 км тестових заїздів, зразки оливи Eurolub Racing GT2 10W-60 протестували у лабораторії.
Результати тестів показали, що навіть за таких надвисоких температур олива не втратила своїх властивостей. За усіма показниками олива Eurolub залишилась у робочому стані та не потребує заміни.
Eurolub Україна вкотре демонструє: знак “Зроблено в Німеччині” — більше ніж просто напис. Це маркування, що свідчить про безкомпромісну якість. Відтепер доступну і в Україні.
Eurolub — розумний вибір


